Pop-Up Class dé hotspot voor jonge ondernemers

05/10/2014 // Categorie: Ik zelfstandig

In het hartje van Antwerpen gaat op 5 oktober Pop Up Class van start, een interactieve meetingpoint voor jong ondernemend talent. Twee weken lang krijg je de kans om kennis te vergaren van gepassioneerde sprekers. Doorheen de dag kan je in de lunchbar een hapje, een drankje en een plaatje meepikken. Doe je mee op de Frankrijklei 1? Het event is volledig gratis, dus kom zeker op tijd!
Het eerste jonge talent dat komt spreken is het wereldwijd dansfenomeen Gemma Blower. Ze verslijt haar dansschoenen al van aan de wieg én gebruikte haar danskriebel om zowel de celebrity scene, performance scene en nu de ondernemers scene te veroveren. Wil je een dansschool oprichten of gewoon haar avonturen herbeleven? Zorg dan dat je om 20 uur 30 paraat bent. Onze naamgenoot, blogger, storyteller en web copywriter Guido Everaert passeert  vervolgens de Pop Up-revue. Je kent hem van zijn column in De Morgen. Voor de échte nieuwsgierigen onder jullie is zijn boek ‘Storytelling, verhalen maken merken’ misschien wel interessant leesvoer voor 10 oktober. Ook Tom Palmaerts van Trendwolves is op 17 oktober van de partij. Als ‘Youth trend specialist of the year-award’ reikt zijn kennis van online communities, straatcultuur en microtrends tot ‘scenario thinking’.
Voor het verdere programma kan je de website www.popupclass.be raadplegen. (LVD)
 
Terug naar het overzicht

Comments

Meer artikels

Andere interessante Guido-artikels

Volg ons ook op onderstaande sociale media

Deze site neemt deel aan de CIM Internet Studie. Sites met het CIM-internet logo verzamelen informatie over het aantal bezoekers en het aantal bezochte pagina’s met behulp van cookies. Een cookie is een klein tekstbestand dat door een server wordt geplaatst op de harde schijf van uw computer. Daarbij wordt geen software geïnstalleerd. Een cookie brengt op geen enkele manier schade toe aan uw apparatuur of aan de programma’s die u gebruikt.

De informatie die verzameld wordt in het kader van deze studie is volledig anoniem. Ze dient uitsluitend voor de vergelijking van bezoekersaantallen op de deelnemende sites. Op de website van het CIM vindt u meer informatie over de studie en de resultaten van de meting.

© GUIDO NV - Alle rechten voorbehouden