Image
27/12/2017

Meest gelezen in 2017, plaats 5: Betaald worden om chips te eten


Eindelijk de job die op jouw bierbuik geschreven is: de Britse afdeling van PepsiCo zoekt een m/v die zin heeft om acht uur per week chips te proeven, in ruil voor net geen tien euro per uur. De kandidaat moet in staat zijn om geuren, kleuren en smaken te beschrijven en analyseren om zo mee vorm te geven aan nieuwe producten. Voortdurend je ongezouten mening geven (ha!) is niet evident, dus mag je tussen de verschillende proefsessies twintig minuten pauzeren om je smaakpapillen te neutraliseren met fruit. Elke drie maand wordt je tong trouwens getest om te kijken of die papillen nog optimaal functioneren. 

(Dit artikel staat op datum van vandaag, omdat het bij de meest gelezen artikels uit 2017 hoort, maar eigenlijk dateert het van februari. Intussen is de vacature dus helaas ingevuld.)

foto: Shutterstock

 

Comments

JOBS & STAGES

Ook jongeren met een beperking kunnen een studentenjob doen

Onbeperkt Jobstudent wil jongeren met een beperking of chronische ziekte aan een studentenjob op maat [...]

Milieuvriendelijke start-ups maken kans op financiering

De Stichting voor Toekomstige Generaties lanceert voor de zevende keer hun SE’nSE-projectoproep [...]

  • Slider
  • Slider
  • Slider
  • Slider
  • Slider
  • Slider

TopMovies

SOCIAL



Poll

Hoe vul jij liefst je zomer in?

 Zoveel mogelijk festivals
 Avontuurlijk reizen
 Party trips
 Beetje rondhangen
 Werken en geld verdienen
 Stage lopen

Job in the picture

​Win een kerstboom op kot

Kerstbomen, iedereen houdt ervan, maar niet iedereen heeft er een. Gelukkig heeft GUIDO daar een oplossing [...]

02/12/2020

Lennert stampte zelf een muziekschool uit de grond: "Dag en nacht mee bezig"

STUDENT-ONDERNEMER    Wie? Lennert Cools, 22 jaar, Koekelare Studies? Muziektechniek aan [...]

12/10/2020

Hoe moet je solliciteren bij een KMO?

Ons land kent duizenden KMO's, wat staat voor kleine (tot 50 werknemers) of middelgrote (tot maximaal [...]

05/10/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84