Image
18/03/2014

Bathtime stories


Toen ik voorbije dinsdagnacht rond den tweeën thuiskwam na een avondje pintelieren met een goede vriend die ik al maandenlang niet gezien had en mij richting badkamer begaf voor mijn dagelijkse avondplasje, dacht ik dat ik droomde, of op z’n minst te veel gedronken had: de volledige badkamervloer en het bad zelf waren bezaaid met stukjes chocoladetaart. Een deel van de doos lag nog te pronken in de badkuip. Gelukkig had ik de volgende ochtend geen les en hoefde ik dus niet vroeg op te staan, ‘Je- m’-en-fous-gewijs’ heb ik dan ook alles gewoon laten liggen zoals ik het gevonden had. Mijn kotgenote, laten we haar gemakshalve Sonja noemen, had minder geluk: zij had woensdag om half 9 les, had geen tijd om de rommel op te kuisen en  diende dus met chocoladetaart tussen haar tenen te douchen. Geen van beiden waren we uiteraard gediend met deze verrassing, maar gelukkig voelde onze andere kotgenoot, de dader, laten we hem gemakshalve Bert noemen, zich schuldig genoeg om de dag zelf nog de badkamer op te blinken. En blij dat we daar mee waren! Sonja was zelfs zo gelukkig dat ze de gekke maar aangename gewoonte kreeg om dagelijks bananenmilkshakes voor ons te maken en briefjes achter te laten met “Happiness is.. ..an unexpected piece of chocolate.” met daarbovenop een lekker stukje Delhaize-melkchocolade. Al vond ik wel dat ze met dat laatste niet echt origineel was na de stunt van Bert dinsdagnacht.


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

“De pil” voor mannen komt eraan

Een nieuw onderzoek van Weill Cornell Medicine (onderzoekscentrum in New York) naar een anticonceptiepil [...]

20/02/2023

Zombiedrug in VS rot mensenhuid

De Verenigde Staten is in de ban van een nieuwe zombiedrug: tranq. De drug verdooft je urenlang en zodra [...]

19/02/2023

Bloed geven als student, hoe doe ik dat?

Het is al langer bekend dat het Rode Kruis een bloedtekort heeft om mensen te helpen. De VZW organiseert [...]

18/02/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84