Image
29/03/2023

Thomas More heeft een nieuwe huisstijl

Tien jaar na het ontstaan van Thomas More wil de grootste hogeschool van Vlaanderen een breder terrein bestrijken. "Wij willen onze impact op de samenleving vergroten," zegt algemeen directeur Stijn Coenen, "en tegelijkertijd een warm nest blijven voor onze duizenden studenten, alumni en medewerkers."


Bij de bredere ambities hoort een nieuwe huisstijl en een vernieuwd logo. De hogeschool gaat voortaan resoluut voor één sterk moedermerk Thomas More, in een herkenbare stijl met een brede uitstraling.


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Videocampagne wil jongeren inspireren tijdens corona

De Universiteit Gent en jongereninfoplatform WAT WAT hebben een videocampagne op poten gezet waarmee [...]

26/02/2021

Graspop gaat voor tweede jaar op rij niet door

Metelheads moeten nog op hun honger blijven zitten: de 25ste editie van Graspop Metal Meeting wordt [...]

26/02/2021

Festival Best Kept Secret gaat ook dit jaar niet door

Het Nederlandse festival Best Kept Secret – waar ook veel Belgen naar uitkijken - zal wegens corona [...]

25/02/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84