Image
16/05/2011

Gemiste kans: Naughty Bear Gold Edition

 


 

Knuffelberen zijn voor mietjes, daar zijn we het snel over eens. Maar binnenkort kan je toch zonder schaamte met een beertje spelen, dankzij Naughty Bear. Onderzoek moet nog uitwijzen welke drugs werden genuttigd bij het bedenken en maken van deze game, maar het lijkt alvast behoorlijke stevige stuff te zijn. Naughty Bear wordt verstoten door zijn andere beervriendjes en is niet uitgenodigd op het grote verjaardagsfeest op Perfection Island. Iedereen die gelijkaardige situaties meemaakte, weet dat in zo'n geval geweld de enige oplossing is, en dus neemt Naughty Bear zwaarbewapend wraak op alle andere teddyberen tot er geen pluimpje pluche meer van overblijft. Neersteken, opbranden, tot moes slaan met een hamer: alles mag in Naughty Bear, onder het motto 'ik zag twee beren elkaar bezeren'. Hoe meer chaos en paniek je veroorzaakt in de berengemeenschap, hoe meer punten je scoort. De gameplay klinkt om duimen, vingers en misschien zelfs nog andere lichaamsdelen bij af te likken. Helaas is de uitwerking van de game een complete ramp. De controle over de wapens is vreselijk slecht, de moeilijkheidscurve is zo goed als onbestaand en daardoor is Naughty Bear na 20 minuten al meteen het saaiste spel dat je in 2011 hebt gespeeld. De samenvatting van Naughty Bear is kort en krachtig: een gemiste kans.

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

‘The Day After Corona’: digitaal evenement voor jongeren over de toekomst na corona

Een jaar corona weegt zwaar, ook op jongeren. Het zorgde voor meer stress, onzekerheid, eenzaamheid, [...]

16/04/2021

Lego lanceert set met ‘Braille Bricks’ die kinderen blindenschrift leren

Een mooi voorbeeld van inclusiviteit bij Lego. Het Deense bedrijf gaat namelijk een nieuwe set blokjes [...]

16/04/2021

70 werken van Banksy komen naar Brussel

Deze zomer opent de interactieve tentoonstelling Banksy: Genius or Vandal zijn deuren op de Grote Markt [...]

16/04/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84