Image
02/10/2004

Herfst in 't land

Het wordt alweer wat frisser, de bomen schudden hun bladeren af en huid en haar worden op de proef gesteld door weer en wind. Tijd voor wat herfstige wellness-tips
.

Gevoelige tanden

Lopen de rillingen je over het lijf wanneer je tanden in contact komen met koude of warme substanties en hoge suikerconcentraties? Deze situaties kunnen beweging van het vocht in de microscopisch kleine tandkanaaltjes uitlokken, wat op zijn beurt de tandzenuw kan stimuleren, hetgeen tandgevoeligheid tot gevolg heeft. Eerst en vooral wordt aangeraden een tandenborstel met zachte haren te gebruiken. Daarnaast is de tandpasta van groot belang. Colgate Sensitive met kaliumcitraat creëert een beschermend laagje rond de zenuwuiteinden. Op die manier wordt verhinderd dat de prikkel tot bij de zenuw komt. Het is klinisch bewezen dat Colgate Sensitive snel de tandgevoeligheid verlicht en bij regelmatig gebruikt biedt Colgate Sensitive een voortdurende bescherming. Bovendien biedt zijn blauwe gel met witte strepen een heerlijk frisse smaak voor een fris en schoon gevoel. Gevoelige lippen

De SOS Lip Balm van Labello behandelt brandende, geïrriteerde lippen of kloofjes. Pijn en jeuk worden meteen verzacht dankzij de verkoelende werking van de balsem. De calendula-olie helpt tegen het geïrriteerde, branderige gevoel van gesprongen lippen. De dexpanthenol werkt herstellend en stimuleert het vernieuwingsproces. Labello, ¤ 3,69

Herfstluchtjes

Miracle So Magic! is de verpersoonlijking zelf van geluksbrengende bloemengeur op basis van klavertjes-vier. Het parfum ontstaat uit de ontmoeting tussen de egelantierroos en de narcis. Het eau de parfum is verkrijgbaar in 30 ml (¤ 33,56), 50 ml (¤ 51,86) en 100 ml (¤ 72,59), maar daarnaast zijn er ook een bijbehorende lichaamsmelk (Voile Scintillant 200 ml, ¤ 33,17) en een douchegel (Gel Cristallin, 200 ml, ¤ 27,99). Armani Mania wil zich beperken tot de essentie van de pracht. Deze aromatische, houtachtige bloemengeur is samengesteld uit ingrediënten van extreme kwaliteit, uitgekozen voor hun authenticiteit en hun natuurlijkheid. Naast het eau de parfum van 30 ml (¤ 39), 50 ml (¤ 60,02) en 75 ml (¤ 75,03) is er een lichaamsmelk (200 ml, ¤ 35,78) verkrijgbaar.

Verwennerij voor de huid

Voor haar...

Happy-Derm van L'Oréal is de way to go als je zolang mogelijk de frisheid van je 20 lentes wil bewaren. Een stralende teint dankzij het paardenkastanje-extract, een actieve hydratatie op basis van cacaobonen die de activiteit van endorfines overnemen om het vochtgehalte in de huid te verbeteren. Je huid zal in vier weken dubbel zo zacht aanvoelen en als top of the bill ruikt het goedje ook nog heerlijk!

Aqua Fusion van Lancôme is een hydraterend product dat rijk is aan Aquacellular, een 'fusie-vocht' dat een natuurlijke nabootsing is van ons celvocht en volledige affiniteit vertoont met de huid, zodat deze op ideale wijze gerespecteerd wordt. Het product versmelt met de huid, die daardoor haar uitstraling en schoonheid terugkrijgt.

Nivea Beauté heeft dé perfecte foundation ontwikkeld. Hij verstevigt de huid, beschermt haar tegen schadelijke invloeden van buitenaf en gaat de eerste tekenen van huidveroudering tegen. Beauty Protect is verkrijgbaar in een handig en toch elegant glazen flesje met een pompje in vier verschillende kleuren voor ¤ 14,19.

... en voor hem

Aquapower van Biotherm gaat de uitdroging van de mannelijke huid tegen. Het vermijdt het trekkerig wintergevoel en zorgt ervoor dat de huid de hele dag een soepel en aangenaam gevoel geeft.

Sanex for Men doet zijn intrede in de mannentoilettas... Het merk lanceert een gloednieuw gamma dat prettig aanvoelt en gericht is op de specifieke behoeften van de mannenhuid.

Sanex for Men Douche, ¤ 3,55Sanex for Men Deodorants spray, ¤ 3,89 roller, ¤ 3,49Sanex for Men Scheerproducten schuim, ¤ 3,09 gel, ¤ 4,39

Klaar voor de lavaborace van Nivea For Men?

Bij Nivea zijn ze formeel: weg met de ongewassen venten! Ook mannen hebben het recht (en de plicht?) er verzorgd voor te komen. Dankzij het gamma Nivea For Men (van Deo tot Face Wash) kom je piekfijn voor de dag, zowel in de fuifzaal als op het examen. Grasduin eens in het aanbod op www.niveaformen.be (in principe een site 'vrouwen niet toegelaten', behalve als ze een cadeautje voor jou willen zoeken natuurlijk!) en meld je aan voor de gratis For Men-only newsletter(In rubriek NIVEA).Om dit allemaal op mannelijke wijze in de verf te zetten, heeft Nivea For Men twee Mini's rijden in de Mini-Challenge, waarin BV's als Koen Wauters en Freaky Frank zich al hebben kunnen meten. Ook zin om minigewijs te racen? Op www.nl.nivea.be/minichallenge scheur je met een Mini door een wastafel. Yep, een heuse lavaborace, en je kan er nog leuke prijzen mee winnen ook.

Emporio Armani Parfums en Helena Rubenstein nodigen je uit

Van 25 september tot en met 2 oktober ben je welkom op het mode-evenement in het Wijnegem Shopping Center. Taste, feel, smell, hear and see fashion! is het algemene concept van het event. Laat je maquilleren in loungesfeer, zodat je alle nieuwigheden in avant-première kan ontdekken, en waag je aan een echte fotosessie. De professionele make-up artists van Helena Rubenstein staan tot jullie beschikking voor persoonlijk make-upadvies, de laatste trends inzake cosmetica en om de nieuwe verzorgingsproducten uit te leggen...

Gedurende het evenement zijn er uitzonderlijke voordelen in de ICI PARIS XL, Planet Parfum en Parfuma.

Een niet te missen kans om de nieuwe trends uit te proberen en de uitgelezen gelegenheid om je najaarsmake-up aan te schaffen...

(GVDB)


Comments

ONTSPANNING

Een decembermaand vol goede voornemens

Waarom wachten tot 2023 om goede voornemens te maken? GUIDO zorgt ervoor dat je de hele decembermaand [...]

Lukas Dhont over zijn tweede film 'Close'

Vier jaar na Girl bevestigt de jonge Gentse regisseur Lukas Dhont zijn talent met de bloedmooie film [...]

  • Slider
  • Slider
  • Slider
  • Slider
  • Slider
  • Slider
  • Slider

TopMovies

SOCIAL



Poll

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84