Image
31/05/2021

Een supermarktbezoek opvrolijken doe je zo


De negenendertigjarige Gareth Wild uit Bromley in het Verenigd Koninkrijk besloot zes jaar geleden om minstens een keer op elke parkeerplaats bij zijn vaste supermarkt Sainsbury’s te parkeren. Hij ging aan de slag met een kaart van alle parkeerplaatsen en een spreadsheet waarop hij wekelijks zijn parkeerplaats aanduidde. Met wat vertraging door Covid haalde hij na zes jaar uiteindelijk toch zijn doel: alle 211 parkeerplaatsen gebruikt hebben.

Gareth maakte van zijn plotse beroemdheid gebruik om mensen op te roepen te doneren aan hun lokale voedselbank, waar veel reactie op kwam. Supermarktketen Lidl daagde hem zelfs uit om ook op elke parkeerplek bij de lokale Lidl te parkeren en beloofde een donatie aan de voedselbank voor elke tien parkeerplaatsen die hij zou gebruiken.

LP


Comments

ONTSPANNING

Nieuw in de cinema: 'Köln 75'

Dat Keulen halverwege de jaren zeventig niet bepaald de meest swingende stad van Duitsland was, vindt [...]

De ultieme chill: dit zou je studentenleven pas écht een upgrade geven

Het studentenleven draait niet alleen om blokken, feestjes en instant noodles. Het draait ook om je eigen [...]

  • Slider
  • Slider

TopMovies

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

De bakhype van het moment: bananenbrood, maar hoe maak je dat?

Gooi jij soms thuis, met spijt in het hart, bruine bananen weg? Dan is deze trend ideaal voor jou. Bananenbrood [...]

14/05/2020

De bakhype van het moment: bananenbrood

Gooi jij soms thuis, met spijt in het hart, bruine bananen weg? Dan is deze trend ideaal voor jou. Bananenbrood [...]

14/05/2020

Door corona slaan jongeren meer aan het gamen

  Omdat de lessen en sportactiviteiten grotendeels zijn weggevallen, grijpen jongeren sneller [...]

13/05/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84