Image
31/05/2021

Een supermarktbezoek opvrolijken doe je zo


De negenendertigjarige Gareth Wild uit Bromley in het Verenigd Koninkrijk besloot zes jaar geleden om minstens een keer op elke parkeerplaats bij zijn vaste supermarkt Sainsbury’s te parkeren. Hij ging aan de slag met een kaart van alle parkeerplaatsen en een spreadsheet waarop hij wekelijks zijn parkeerplaats aanduidde. Met wat vertraging door Covid haalde hij na zes jaar uiteindelijk toch zijn doel: alle 211 parkeerplaatsen gebruikt hebben.

Gareth maakte van zijn plotse beroemdheid gebruik om mensen op te roepen te doneren aan hun lokale voedselbank, waar veel reactie op kwam. Supermarktketen Lidl daagde hem zelfs uit om ook op elke parkeerplek bij de lokale Lidl te parkeren en beloofde een donatie aan de voedselbank voor elke tien parkeerplaatsen die hij zou gebruiken.

LP


Comments

ONTSPANNING

Nieuw in de cinema: 'La Petite Dernière'

Fatima is 17 en lesbisch. Tenminste, dat vermoedt ze, want ze is nog niet helemaal in het reine met haar [...]

Nieuw in de cinema: 'Exit 8'

Een Japanse jongeman krijgt in de metro te horen dat zijn ex zwanger is. Radeloos dwaalt hij door de [...]

  • Slider
  • Slider

TopMovies

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Is 'Harry Potter: Visions of Magic' een bezoek waard?

Al dertien jaar geen nieuwe film meer, en toch blijft Harry Potter de wereld boeien. Het bewijs daarvan [...]

19/08/2024

Ook Oekraïne beleeft een festivalzomer

Ondanks de dreiging van raketaanvallen, is deze zomer in Kiev het festival Atlas United kunnen doorgaan. [...]

16/08/2024

Nieuw in de cinema: 'Upon Entry'

Een koppel dertigers vliegt van Spanje naar de VS om een nieuw leven te beginnen. Ze hebben een geldig [...]

14/08/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84