Image
31/05/2021

Een supermarktbezoek opvrolijken doe je zo


De negenendertigjarige Gareth Wild uit Bromley in het Verenigd Koninkrijk besloot zes jaar geleden om minstens een keer op elke parkeerplaats bij zijn vaste supermarkt Sainsbury’s te parkeren. Hij ging aan de slag met een kaart van alle parkeerplaatsen en een spreadsheet waarop hij wekelijks zijn parkeerplaats aanduidde. Met wat vertraging door Covid haalde hij na zes jaar uiteindelijk toch zijn doel: alle 211 parkeerplaatsen gebruikt hebben.

Gareth maakte van zijn plotse beroemdheid gebruik om mensen op te roepen te doneren aan hun lokale voedselbank, waar veel reactie op kwam. Supermarktketen Lidl daagde hem zelfs uit om ook op elke parkeerplek bij de lokale Lidl te parkeren en beloofde een donatie aan de voedselbank voor elke tien parkeerplaatsen die hij zou gebruiken.

LP


Comments

ONTSPANNING

Nieuw in de cinema: 'Julian'

Fleur en Julian, een Brussels lesbisch stel, zijn smoorverliefd en gaan trouwen. Fleur heeft een gouden [...]

Nieuw in de cinema: 'La Petite Dernière'

Fatima is 17 en lesbisch. Tenminste, dat vermoedt ze, want ze is nog niet helemaal in het reine met haar [...]

  • Slider
  • Slider

TopMovies

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Striprecensie: 'Terug naar Eden' door Paco Roca

Toen de Spaanse tekenaar Paco Roca zijn hoogbejaarde moeder hielp verhuizen, raakte ze in paniek omdat [...]

23/02/2024

Nieuw initiatief stimuleert technologische innovatie in de muzieksector

Ancienne Belgique, VIERNULVIER, Les Ardentes, Reflektor, OM, VI.BE, Wallifornia en Wilde Westen hebben [...]

20/02/2024

'Go nuts' in de Bastogne War Rooms

In en rond Bastogne - Bastenaken voor de wielerliefhebbers - werd 80 jaar geleden geschiedenis geschreven [...]

19/02/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84