Image
02/12/2002

Vette worsten en blowjobs: 't Hof van Commerce: Rocky 7

De vraag waarom ze in 't Westvlaams zingen zijn ze ondertussen, met recht en reden, kotsbeu. Voor de rest geen rimpeltje ergernis te bekennen bij Buyse, 4T4 en Leverancier. Verre van. Rocky 7 is een uppercut voor het leger uitgepuiste internetrappers dat zichzelf zodanig yo vindt dat ze geen micro aanraken.

"Tes were ne kji an mi, de micro es vrie", Leverancier grijpt wél naar de micro. Oeverloos stoefend en rijmelend zonder de minste bescheidenheid over feesten, vette worsten en blowjobs. Buyse zorgt voor de nog vettigere noot en zijn tirades versus vette vaders en moeders in 'Allo concurrentie' zijn eindeloos hilarisch. Beide rappers zijn nog steeds ongenaakbaar in hun unieke stijl, wie hun kroon wil komt beter met een sterke tong voor de dag.

Ook de gastrappers zijn d van een indrukwekkende taalsnedigheid. TLP is oerstoer en rijkelijk in seks gedompeld, Stijn Nijs mag gerust voor vierde lid van 't Hof gaan en ook Statiek is vloeiend ingelijfd in de Commerce-flow. Zelfs de raps van 4T4 zijn best te doen, maar het zijn z'n beats die ons écht omver blazen. Hoe stevig ieder liedje je vastgrijpt en -houdt. Battlestar Galactica in ' Punk of yo', Mystikal-West-Vlaams-jiggy in 'Allo concurrentie', duister gestemd in 'Tusn eemle en elle', een rasechte dancehall-riddim in 'Kom mor ip' of de Beastie Boys van Commerce in 'Slaet ip min gat'. Wij hebben onze plaat van het jaar, aan alle concurrentie kom mor ip, ge zult u kitten meugn spannen!

(LAD)



Comments

ONTSPANNING

Nieuw in de cinema: 'The Voice of Hind Rajab'

The Voice of Hind Rajab, goed voor de 'Grand Prix voor Beste Film' op het voorbije Film Fest [...]

Nieuw in de cinema: 'L'Inconnu de la Grande Arche'

Wie in Parijs al eens op metrolijn 1 is blijven zitten tot aan terminus La Défense, kent de monumentale [...]

  • Slider
  • Slider

TopMovies

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Ray-Ban rijft twee internationale prijzen binnen

    Het hippe zonnebrillenmerk Ray-Ban is in Cannes in de prijzen gevallen. De Ray-Ban Legends-campagne [...]

29/06/2012

Jeruzalem (Oog & Blik / De Bezige Bij)

Hoewel wij sinds jaar en dag groot stripliefhebber zijn, heeft het prijzenpodium van het stripfestival [...]

28/06/2012

Marlies Dekkers in zee met Hunkemöller

    Bh’s met speelse bandjes die het décolleté en de bovenrug sieren, dat is het handelsmerk [...]

27/06/2012

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84