Image
22/10/2009

Internationale businessgame: bedenk een product voor de toekomst

Heb je originele ideeën? Ben je geïnteresseerd in business, marketing en innovatie? Perfect, want de Duitse multinational Henkel, die onder meer merken als Persil, Silan, Pritt en Schwarzkopf in zijn portefeuille heeft, organiseert voor de derde keer zijn Innovation Challenge.

 

Teams van twee tot drie studenten nemen het op tegen elkaar in een internationale wedstrijd waar maar liefst twaalf Europese landen aan deelnemen. De bedoeling? Een gloednieuw product bedenken binnen een van de bestaande Henkel-merken dat tegemoetkomt aan de behoeften van mensen in het jaar 2050. Dat is niet alleen uitdagend en fun, maar je zet bovendien je eerste stappen in de internationale zakenwereld. De leden van het winnende studententeam mogen op talenreis naar Australië, Japan of Mexico (naar keuze) en de beste drie teams hebben een exclusieve ontmoeting met Henkel-CEO Kasper Rorsted in Düsseldorf.
 
Hoe ga je concreet te werk? Stel je team samen, zet je idee op papier, motiveer het grondig en stuur het vóór 14 december 2009 via onderstaande website naar Henkel. That's it! Als de jury onder de indruk is van jullie plannen, word je daarna uitgenodigd voor de nationale preselecties, de nationale finale en misschien zelfs de internationale finale in Amsterdam.
 
 
(HDP) & (SVR)

Comments

ONTSPANNING

Nieuw in de cinema: 'The Voice of Hind Rajab'

The Voice of Hind Rajab, goed voor de 'Grand Prix voor Beste Film' op het voorbije Film Fest [...]

Nieuw in de cinema: 'L'Inconnu de la Grande Arche'

Wie in Parijs al eens op metrolijn 1 is blijven zitten tot aan terminus La Défense, kent de monumentale [...]

  • Slider
  • Slider

TopMovies

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Rock Werchter 2012 lost eerste namen

  Nu koning winter voor de deur staat, lijkt de zomer nog veraf, maar de organisatoren van de grootste [...]

09/12/2011

Het Goddelijke Monster

Toen Het Goddelijke Monster, de tiendelige VRT-reeks naar de romantrilogie van Tom Lanoye, op het scherm [...]

09/12/2011

Eerlijke Lui - eerste deel (Vrije Vlucht/Dupuis)

Wat verwijten mensen die niet graag strips lezen de auteurs van zowel het klassieke als het moderne beeldverhaal? [...]

08/12/2011

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84