Image
05/01/2010

De ultieme verleider…?

Wetenschappers hebben al aangetoond dat mannen en vrouwen (al dan niet) tot elkaar aangetrokken worden door hun natuurlijke geur, maar toch blijven we onszelf insmeren met vanalles en nog wat, denk maar aan gezichtscrèmes en douchegel. Natuurlijk vind je ook een kolossaal assortiment in de parfumerie en dus proberen mensen zo origineel mogelijke geuren in flesjes op te vangen.

 

Eerder kwam al het hamburgerparfum op de markt, ontwikkeld door fastfoodketen Burger King, “omdat iedereen van de whopper houdt. Het parfum vangt die liefde en geeft het door”. En sinds kort kan je ook het enige echte bierparfum kopen, dat gemaakt is op basis van een ingrediënt van het bierbrouwproces. Het flesje kreeg de naam ‘Eos’ opgeplakt en is zowel voor mannen als voor vrouwen beschikbaar. Of de geur (en de persoon die er zich mee heeft volgespoten) je kan bekoren, blijft nog maar de vraag.
 
(SVR)
 

Comments

ONTSPANNING

Nieuw in de cinema: 'L'Inconnu de la Grande Arche'

Wie in Parijs al eens op metrolijn 1 is blijven zitten tot aan terminus La Défense, kent de monumentale [...]

Nieuw in de cinema: 'Köln 75'

Dat Keulen halverwege de jaren zeventig niet bepaald de meest swingende stad van Duitsland was, vindt [...]

  • Slider
  • Slider

TopMovies

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

GUIDO's student-bloggers in het buitenland

Erasmus of een buitenlandse stage staat niet alleen mooi op je cv, je maakt er ook onvergetelijke ervaringen [...]

23/10/2010

Wii Party (Nintendo Wii)

Je bent hoogstwaarschijnlijk nog niet uitgespeeld met Wii Sports, maar toch laat Nintendo opnieuw een [...]

23/10/2010

Klaxons: Surfing the void

Het heelal in met Klaxons. Ze hebben met hun tweede plaat een echte space-popera gelanceerd. Het is zappen [...]

23/10/2010

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84