Image
05/01/2010

De ultieme verleider…?

Wetenschappers hebben al aangetoond dat mannen en vrouwen (al dan niet) tot elkaar aangetrokken worden door hun natuurlijke geur, maar toch blijven we onszelf insmeren met vanalles en nog wat, denk maar aan gezichtscrèmes en douchegel. Natuurlijk vind je ook een kolossaal assortiment in de parfumerie en dus proberen mensen zo origineel mogelijke geuren in flesjes op te vangen.

 

Eerder kwam al het hamburgerparfum op de markt, ontwikkeld door fastfoodketen Burger King, “omdat iedereen van de whopper houdt. Het parfum vangt die liefde en geeft het door”. En sinds kort kan je ook het enige echte bierparfum kopen, dat gemaakt is op basis van een ingrediënt van het bierbrouwproces. Het flesje kreeg de naam ‘Eos’ opgeplakt en is zowel voor mannen als voor vrouwen beschikbaar. Of de geur (en de persoon die er zich mee heeft volgespoten) je kan bekoren, blijft nog maar de vraag.
 
(SVR)
 

Comments

ONTSPANNING

Nieuw in de cinema: 'Köln 75'

Dat Keulen halverwege de jaren zeventig niet bepaald de meest swingende stad van Duitsland was, vindt [...]

De ultieme chill: dit zou je studentenleven pas écht een upgrade geven

Het studentenleven draait niet alleen om blokken, feestjes en instant noodles. Het draait ook om je eigen [...]

  • Slider
  • Slider

TopMovies

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Blacksad 5: Amarillo (Dargaud)

De Spaanse scenarist Juan Díaz Canales en zijn al even Iberische grafische kompaan Juanjo Guardino zijn [...]

16/01/2014

Nieuwe namen voor Rock Werchter

Na Arctic Monkeys, Franz Ferdinand, Jack Johnson, Major Lazer, Metallica, Pearl Jam, Pixies, Placebo, [...]

16/01/2014

The Selfish Giant

Zelden zijn we het zo roerend eens geweest met de jury van het Film Fest Gent als bij de editie van oktober [...]

15/01/2014

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84