Image
13/03/2012

Work-It-Easy – prijs Mystery Shopper

De studenten achter Work-It-Easy, die Handel-Burotica volgen aan de Provinciale Hogeschool Limburg, proberen met hun oefenfirma zoveel mogelijk ergonomische bureaumaterialen aan de man te brengen, gaande van bureaustoelen tot kapstokken. Zoiets kan praktisch iedereen aanspreken, óók de Mystery Shopper. Die was zelfs zodanig onder de indruk van de efficiëntie van de oefenfirma, dat hij Work-It-Easy uitriep als beste van de beurs. Die overwinning leverde niet enkel een leuke titel op, maar ook enkele leuke prijzen. Woordvoerster Natacha schetst het hele verhaal.


GUIDO: Had je al gehoord van het concept van de Mystery Shopper?
Natacha: Ja. Een Mystery Shopper kan je vergelijken met een undercoveragent. Als hij zijn werk goed doet, weet je niet wie de Mysterie Shopper is en wie niet, waardoor hij de firma’s objectief kan beoordelen. Dat concept wordt tegenwoordig ook vaak gebruikt in de echte bedrijfswereld. De keten Panos werkt er bijvoorbeeld al jaren mee, om zo de werknemers op een doordeweekse dag aan het werk te zien en ze te kunnen bijsturen waar nodig. 
GUIDO: Het is niet de eerste keer dat Work-It-Easy prijzen mee naar huis neemt. De oefenfirma scoorde zelfs goede punten in New York, hoorde ik?
Natacha: Work-It-Easy zal dit jaar voor de vijfde keer deelnemen aan de Global Business Challange in New York City en daarnaast nemen we ook deel aan de New York City Trade Fair. Elk jaar dat we deelnamen zijn we erin geslaagd om een prijs in de wacht te slepen, gaande van de prijs voor beste catalogus tot de prijs van winning team.  
GUIDO: Welke prijzen hebben jullie deze keer precies gewonnen?
Natacha: Naast honderd euro cash, hebben we ook tal van PS3-gadgets en computerspelen gewonnen.  Vooral met cash geld zijn we blij, want dat kunnen we goed gebruiken om teambuildingactiviteiten te financieren. Als bedrijf hechten we enorm veel belang aan een goede sfeer onder de werknemers. 


Comments

ONTSPANNING

Dit magazine brengt uitsluitend positief nieuws

Wat is nieuws? Meestal slecht nieuws, als je de actualiteit volgt. Veel mensen haken dan ook af, moe [...]

Nieuw in de cinema: 'Song Sung Blue'

In de kerstvakantie koop je zonder gêne een ticket voor een melige film, dat is de regel. Dit jaar loopt [...]

  • Slider
  • Slider

TopMovies

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

De Studentenronde van Wallonië – 3de halte: CHARLEROI

Ja, natúúrlijk is je eigen studentenstad de beste van het land, maar GUIDO kijkt verder dan je neus lang [...]

07/01/2013

Barbarella

Er zijn van die films waarvan je je afvraagt: hoe is het mogelijk dat ze ooit zijn gedraaid? Barbarella, [...]

07/01/2013

RECENSIE Hooverphonic With Orchestra Live

Of je nu van hen houdt of niet, Hooverphonic was en is nog steeds zowat de meest commercieel succesvolle [...]

06/01/2013

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84