Facebookevent 'Afkoeling zoeken in koelcel Colruyt' gigantisch succes

25/07/2018 // Categorie: Student events

Morgen stijgt het kwik naar ongekende hoogtes en dus moeten we creatief zijn in het vinden van manieren om het hoofd koel te houden. Één slimmerik dacht eraan om verfrissing op te zoeken in de koelcel van de lokale Colruyt en maakte zijn idee officieel met een Facebookevent. "Haal die zomerse kledij boven en breng ook je unicorn, roze flamingo, zwembandjes, bikinilijf en sixpack boven", aldus Timmy Haubrechts, Truienaar en initiatiefnemer. Het publiek reageert alvast enthousiast, met reacties van "Zet die proeverkes maar klaar", tot "Komt Philippe Geubels ook?" en "Voorzie voldoende stopcontacten, ik wil er graag studeren voor de tweede zit". Ondertussen bevestigden zodanig veel geïnteresseerden hun komst, dat de actie is uitgebreid naar gans Vlaanderen. Wat de winkelketen er zelf van vindt? "Een Coolruyt-party, zo leuk! Zulke initiatieven van onze klanten, daar krijgen wij het warm van. Wat ons betreft: hoe meer zielen, hoe meer vreugd", zo reageerde de beheerder van de Colruytpagina op het event. Coole kerels daar. 
Terug naar het overzicht

Andere interessante Guido-artikels

Volg ons ook op onderstaande sociale media

Deze site neemt deel aan de CIM Internet Studie. Sites met het CIM-internet logo verzamelen informatie over het aantal bezoekers en het aantal bezochte pagina’s met behulp van cookies. Een cookie is een klein tekstbestand dat door een server wordt geplaatst op de harde schijf van uw computer. Daarbij wordt geen software geïnstalleerd. Een cookie brengt op geen enkele manier schade toe aan uw apparatuur of aan de programma’s die u gebruikt.

De informatie die verzameld wordt in het kader van deze studie is volledig anoniem. Ze dient uitsluitend voor de vergelijking van bezoekersaantallen op de deelnemende sites. Op de website van het CIM vindt u meer informatie over de studie en de resultaten van de meting.

© GUIDO NV - Alle rechten voorbehouden