Image
25/07/2018

Facebookevent 'Afkoeling zoeken in koelcel Colruyt' gigantisch succes


Morgen stijgt het kwik naar ongekende hoogtes en dus moeten we creatief zijn in het vinden van manieren om het hoofd koel te houden. Één slimmerik dacht eraan om verfrissing op te zoeken in de koelcel van de lokale Colruyt en maakte zijn idee officieel met een Facebookevent. "Haal die zomerse kledij boven en breng ook je unicorn, roze flamingo, zwembandjes, bikinilijf en sixpack boven", aldus Timmy Haubrechts, Truienaar en initiatiefnemer. Het publiek reageert alvast enthousiast, met reacties van "Zet die proeverkes maar klaar", tot "Komt Philippe Geubels ook?" en "Voorzie voldoende stopcontacten, ik wil er graag studeren voor de tweede zit". Ondertussen bevestigden zodanig veel geïnteresseerden hun komst, dat de actie is uitgebreid naar gans Vlaanderen. Wat de winkelketen er zelf van vindt? "Een Coolruyt-party, zo leuk! Zulke initiatieven van onze klanten, daar krijgen wij het warm van. Wat ons betreft: hoe meer zielen, hoe meer vreugd", zo reageerde de beheerder van de Colruytpagina op het event. Coole kerels daar. 
  • Slider




 

Poll

Job in the picture

  • Slider

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84