Image
23/01/2014

Eén en Studio Brussel geven TML-generatie een gezicht


Eén, Studio Brussel en Tomorrowland slaan de handen in elkaar voor het multimediale project The People of Tomorrow. Met een radioreeks en televisieprogramma willen de makers een portret schetsen van een wereldwijde generatie positivo’s. Aan de hand van een online platform gaan ze op zoek naar jonge ambassadeurs die hun ideeën over familie, vrienden, liefde, geluk, relaties, muziek en culturen willen delen. De crowdsourcingdocumentaire komt in het najaar van 2014 op het scherm. (BV)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Rector pleit voor afschaffing schachtenverkoop

Behoren schachtenverkopen binnenkort tot de verleden tijd? De rector van UAntwerpen Herman Van Goethem [...]

15/09/2021

McDonald’s stunt met veganistische hamburger

Na drie jaar experimenteren is het dan eindelijk zover: fastfoodketen McDonald’s lanceert haar [...]

12/09/2021

Whatsapp introduceert nieuwe privacyfunctie

Nood aan wat privacy? Daar weet Whatsapp wel raad mee! De app is momenteel een functie aan het uittesten [...]

09/09/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84