Image
23/01/2014

Eén en Studio Brussel geven TML-generatie een gezicht


Eén, Studio Brussel en Tomorrowland slaan de handen in elkaar voor het multimediale project The People of Tomorrow. Met een radioreeks en televisieprogramma willen de makers een portret schetsen van een wereldwijde generatie positivo’s. Aan de hand van een online platform gaan ze op zoek naar jonge ambassadeurs die hun ideeën over familie, vrienden, liefde, geluk, relaties, muziek en culturen willen delen. De crowdsourcingdocumentaire komt in het najaar van 2014 op het scherm. (BV)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Lego lanceert set met ‘Braille Bricks’ die kinderen blindenschrift leren

Een mooi voorbeeld van inclusiviteit bij Lego. Het Deense bedrijf gaat namelijk een nieuwe set blokjes [...]

16/04/2021

70 werken van Banksy komen naar Brussel

Deze zomer opent de interactieve tentoonstelling Banksy: Genius or Vandal zijn deuren op de Grote Markt [...]

16/04/2021

Een McDonald’s bestelpaal bij je thuis? Het kan!

Goed nieuws voor fans van de fastfoodketen McDonald’s. Sinds kort kan je namelijk een bestelpaal [...]

14/04/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84