Image
18/03/2014

Bathtime stories


Toen ik voorbije dinsdagnacht rond den tweeën thuiskwam na een avondje pintelieren met een goede vriend die ik al maandenlang niet gezien had en mij richting badkamer begaf voor mijn dagelijkse avondplasje, dacht ik dat ik droomde, of op z’n minst te veel gedronken had: de volledige badkamervloer en het bad zelf waren bezaaid met stukjes chocoladetaart. Een deel van de doos lag nog te pronken in de badkuip. Gelukkig had ik de volgende ochtend geen les en hoefde ik dus niet vroeg op te staan, ‘Je- m’-en-fous-gewijs’ heb ik dan ook alles gewoon laten liggen zoals ik het gevonden had. Mijn kotgenote, laten we haar gemakshalve Sonja noemen, had minder geluk: zij had woensdag om half 9 les, had geen tijd om de rommel op te kuisen en  diende dus met chocoladetaart tussen haar tenen te douchen. Geen van beiden waren we uiteraard gediend met deze verrassing, maar gelukkig voelde onze andere kotgenoot, de dader, laten we hem gemakshalve Bert noemen, zich schuldig genoeg om de dag zelf nog de badkamer op te blinken. En blij dat we daar mee waren! Sonja was zelfs zo gelukkig dat ze de gekke maar aangename gewoonte kreeg om dagelijks bananenmilkshakes voor ons te maken en briefjes achter te laten met “Happiness is.. ..an unexpected piece of chocolate.” met daarbovenop een lekker stukje Delhaize-melkchocolade. Al vond ik wel dat ze met dat laatste niet echt origineel was na de stunt van Bert dinsdagnacht.


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Zuid-Koreaanse tiener boekt megawinst via aandelen

De 12-jarige Kwon Joon uit Seoel heeft in minder dan een jaar tijd zo’n 43% winst geboekt via [...]

20/02/2021

Nooit meer examenstress dankzij wasbaar kostuum

Herken je dit: je draagt een kostuum op het mondeling examen en daarna blijf je ermee op café [...]

20/02/2021

Albert Heijn krijgt kritiek op promo-actie 1+5 gratis

Winkelketen Albert Heijn genereert heel wat media-aandacht met hun promo-actie 1+5 gratis. Experten [...]

19/02/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84