Image
15/06/2014

Mario Golf: World Tour (Nintendo 3DS)


Het leven van onze bekende medemensen loopt niet altijd van een leien dakje. Denk bijvoorbeeld aan topkok Peter Goossens, die twee jaar geleden in een vreemd ongeval het straatmeubilair van Kruishoutem in de prak reed. Maar ook internationaal liggen de voorbeelden voor het grijpen. Zo deed Tiger Woods het onze sterrenchef al in 2009 voor, toen hij de controle over zijn SUV verloor in een periode waarin de ene na de andere onechtelijke relatie van de topgolfer in de media kwam. Het kostte Tiger Woods niet alleen zijn huwelijk, maar ook de langdurende samenwerking met Electronic Arts werd verbroken, waardoor de wereld het meteen ook zonder ’s werelds bekendste golfgame moet stellen. Electronic Arts is ondertussen in alle stilte bezig aan een nieuwe golfreeks, maar tot die tijd zullen we het met een andere golfheld moeten doen. Super Mario bijvoorbeeld, en gelukkig kan die wel nog van de vrouwen en drank blijven. In Mario Golf World Tour voor de handheld van Nintendo gaat het er natuurlijk niet zo professioneel aan toe als je gewoon bent van de Tiger Woods-games. Schakel dus je mentale knop om richting fun en denk meer aan een virtuele minigolf met schattige personages plus kleurrijke courts en je bent meteen in de mood voor een rondje Nintendo-golf. Met te veel sérieux heb je hier dus niets te zoeken. Een pintje kan eventueel wel helpen. (BT)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studenten ontwikkelen ‘Step Cube’: een locker voor je elektrische step

Elektrische steps zijn niet meer weg te denken uit het straatbeeld. Je vindt ze - zeker in steden - [...]

23/04/2021

Aldi test verkoop verpakkingsvrije producten

In 2020 maakte Aldi bekend hun hoeveelheid plastic verpakkingen te willen halveren tegen 2025. Deze [...]

22/04/2021

Adidas gaat de duurzame toer op met de Stan Smith Forever

De ‘Stan Smith Forever’, zo heet de duurzame variant van de wereldberoemde Stan Smiths die [...]

22/04/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84