Image
16/06/2014

Watch Dogs (PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360)


Er zijn van die games waar echt iedereen op zit te wachten. Grand Theft Auto V ging vorig jaar met die eer lopen, maar in 2014 is het Watch Dogs dat zich tot hype van het jaar mag kronen. Al enkele jaren bestookt Ubisoft ons met geweldige trailers van deze game en dit voorjaar kan je eindelijk uitvogelen of al die teasing de moeite waard was. Watch Dogs speelt in op alle actua rond digitale veiligheid, hacking en online spionage. In een heel nabije toekomst wordt de volledige wereld namelijk bestuurd door één Central Operating System en dat systeem moet je als antiheld Aiden Pearce misbruiken om je doel te bereiken. Je moet het operating system kraken zodat het in jouw voordeel uitdraait: verkeerslichten aan beide kanten op groen zetten om een kettingbotsing te veroorzaken en zo de vijand klem te zetten of via het afluisteren van een telefoongesprek de identiteit van iemand stelen om in een kantoorgebouw voorbij de security te raken. De mogelijkheden zijn eindeloos en vooral hoogst origineel vergeleken met alle games die je tot nu toe hebt gespeeld. Bovendien is de realistische namaak van het kille en grauwe Chicago een geweldig decor om al je digitale kattenkwaad uit te halen. Watch Dogs is de Grand Theft Auto voor de Edward Snowden-generatie en we zijn ervan overtuigd dat het verhaal na deze eerste episode nog lang niet is uitverteld. (BT)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Zuid-Koreaanse tiener boekt megawinst via aandelen

De 12-jarige Kwon Joon uit Seoel heeft in minder dan een jaar tijd zo’n 43% winst geboekt via [...]

20/02/2021

Nooit meer examenstress dankzij wasbaar kostuum

Herken je dit: je draagt een kostuum op het mondeling examen en daarna blijf je ermee op café [...]

20/02/2021

Albert Heijn krijgt kritiek op promo-actie 1+5 gratis

Winkelketen Albert Heijn genereert heel wat media-aandacht met hun promo-actie 1+5 gratis. Experten [...]

19/02/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84