Image
03/08/2014

Whisky steeds populairder


Nadat gin-cocktails de wereld veroverden, lijkt ook whisky aan een stevige opmars bezig. Populaire tv-series als Mad Men en Suits lijken hier een steentje aan bij te dragen: de succesvolle Don Draper en Harvey Specter drinken het goedje namelijk elke aflevering. Ook enkele slimme marketingcampagnes werpen hun vruchten af: jongeren bestellen steeds vaker een cocktail op basis van whisky, of drinken de sterke drank on the rocks.  Jack Daniels lanceerde bijvoorbeeld de Jack Daniels Honey, een whisky met honingsmaak en iets minder alcohol (35% in plaats van 40%). Dit drankje werd door de 18-29jarige doelgroep bijzonder goed gesmaakt, wat de verkoop van het merk met 8% deed toenemen. De stokerijen kunnen de vraag nauwelijks aan. Het goudbruine vocht moet in Amerika 2 jaar en in Schotland en Ierland 3 jaar in vaten liggen voor ze de naam whisky verdienen.


Comment

  • Slider
  • Slider
  • Slider
  • Slider
  • Slider
  • Slider
  • Slider
  • Slider
  • Slider

SOCIAL

TopMovies

Poll

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider
  • Slider
  • Slider
  • Slider
  • Slider

Universiteit lanceert cursussen om volwassen te worden

Een Amerikaanse universiteit geeft studenten de mogelijkheid om zich in te schrijven voor een cursus [...]

19/01/2020

Universiteit geeft studenten open graf om te mediteren

Je zou kunnen gaan sporten, maar de Radbout Universiteit in Nederland heeft een ander plan om studenten [...]

18/01/2020

Vijf redenen waarom studeren in Québec zo ongelooflijk leuk is

“Frans? Geef ons maar Engels!, klinkt het bij de meeste studenten, en toch is beheersing van de [...]

17/01/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84