Image
25/10/2014

The List geeft ‘pop-upstore’ nieuwe betekenis


The List, een wekelijks online tabletmagazine, kondigt een nieuwe Antwerpse pop-up store aan waarin verschillende retailers en merken aan bod zullen komen. Het idee achter het concept is dat mensen voortdurend lijstjes maken met wat ze willen of moeten hebben en The List lijst vervolgens de must-haves van het moment op. Het is dus tegelijk een food- en coffeebar, premium designwinkel, kunstgalerij, boetiek, tot zelfs die van een ginbar, boekenwinkel en pop-up bioscoop. Iedereen kan er zijn ‘dada’ terugvinden. Afgelopen zomer ging The List al mee in de succesvolle pop-uphype op de zeedijk in Knokke. Wie benieuwd is naar The List kan meer lezen over het concept op www.thelistmag.com of kan eens binnenspringen in de Kloosterstraat 13 in Antwerpen vanaf 2 november. (LVD)
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Zuid-Koreaanse tiener boekt megawinst via aandelen

De 12-jarige Kwon Joon uit Seoel heeft in minder dan een jaar tijd zo’n 43% winst geboekt via [...]

20/02/2021

Nooit meer examenstress dankzij wasbaar kostuum

Herken je dit: je draagt een kostuum op het mondeling examen en daarna blijf je ermee op café [...]

20/02/2021

Albert Heijn krijgt kritiek op promo-actie 1+5 gratis

Winkelketen Albert Heijn genereert heel wat media-aandacht met hun promo-actie 1+5 gratis. Experten [...]

19/02/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84