Image
25/10/2014

The List geeft ‘pop-upstore’ nieuwe betekenis


The List, een wekelijks online tabletmagazine, kondigt een nieuwe Antwerpse pop-up store aan waarin verschillende retailers en merken aan bod zullen komen. Het idee achter het concept is dat mensen voortdurend lijstjes maken met wat ze willen of moeten hebben en The List lijst vervolgens de must-haves van het moment op. Het is dus tegelijk een food- en coffeebar, premium designwinkel, kunstgalerij, boetiek, tot zelfs die van een ginbar, boekenwinkel en pop-up bioscoop. Iedereen kan er zijn ‘dada’ terugvinden. Afgelopen zomer ging The List al mee in de succesvolle pop-uphype op de zeedijk in Knokke. Wie benieuwd is naar The List kan meer lezen over het concept op www.thelistmag.com of kan eens binnenspringen in de Kloosterstraat 13 in Antwerpen vanaf 2 november. (LVD)
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Waarom je ongegeneerd chocolade mag vreten tijdens de blok

Eten dat lekker én goed voor je is, het bestaat! Zwarte chocolade doet een heleboel goede dingen [...]

05/01/2021

Dunkin' Donuts opent nieuw filiaal in Brussel

Dunkin’ Donuts opent op 29 december een nieuwe winkel in Brussel. De keten opende eerder al vestigingen [...]

22/12/2020

Voortaan kan je ook bellen via de webversie van WhatsApp

Bellen en videochatten wordt binnenkort mogelijk via de webversie van WhatsApp. Via de app kon dit natuurlijk [...]

18/12/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84