Image
25/10/2014

The List geeft ‘pop-upstore’ nieuwe betekenis


The List, een wekelijks online tabletmagazine, kondigt een nieuwe Antwerpse pop-up store aan waarin verschillende retailers en merken aan bod zullen komen. Het idee achter het concept is dat mensen voortdurend lijstjes maken met wat ze willen of moeten hebben en The List lijst vervolgens de must-haves van het moment op. Het is dus tegelijk een food- en coffeebar, premium designwinkel, kunstgalerij, boetiek, tot zelfs die van een ginbar, boekenwinkel en pop-up bioscoop. Iedereen kan er zijn ‘dada’ terugvinden. Afgelopen zomer ging The List al mee in de succesvolle pop-uphype op de zeedijk in Knokke. Wie benieuwd is naar The List kan meer lezen over het concept op www.thelistmag.com of kan eens binnenspringen in de Kloosterstraat 13 in Antwerpen vanaf 2 november. (LVD)
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Voor minder dan 500 euro vind je geen kot meer in Gent

Om de twee jaar houdt de stad Gent een enquête over studentenhuisvesting. Daaruit blijkt dat je voor [...]

27/02/2025

Sterren en planeten van dichtbij in Antwerpen

Heb je een stille voorliefde voor sterrenkunde, maar heeft je studie er niks mee te maken? Vanaf 19 september [...]

23/02/2025

TEDXUHasselt: Shifting Perspectives

Over eender welk onderwerp valt er inmiddels wel een TED Talk te vinden. Wil je meer zelfvertrouwen? [...]

21/02/2025

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84