Image
31/10/2014

Hogeschool opent pop-upleslokaal in winkelcentrum


Een tekort aan leslokalen in scholen is een vaak voorkomend probleem, ook bij de Karel de Grote-Hogeschool. Studenten Marketing kregen daarom een tijdelijk plekje in een leegstaand pand in het Grand Bazar Shopping Center in Antwerpen. Citycubes, die ‘creatieve omgevingen op maat’ tracht aan te bieden vond dat de toepasselijke locatie. Het bedrijf zorgt ervoor dat je het pand in een goede staat krijgt maar de aankleding is wel voor de rekening van de huurder. Na de bepaalde huurtermijn van de KdG-hogeschool zal het pop-upleslokaal wellicht opnieuw een andere bestemming krijgen. Tijdens de zomer werd het pand bijvoorbeeld ook gebruikt als kinderopvang. (LVD)

Foto's: www.grandbazarantwerp.be
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Nieuwe editie van campagne tegen pesten focust op de omgeving

STIP IT, de campagne tegen pesten van Ketnet, MNM en Radio 2, is maandag van start gegaan en richt zich [...]

15/09/2024

Vijf tips voor een vlotte start van het academiejaar

Het is weer bijna zover: het nieuwe academiejaar gaat van start. Wat moet je zeker weten vooraleer je [...]

14/09/2024

Studenten nemen de spelling van Gen Z onder de loep

Vier laatstejaarsstudenten Business & Languages van Arteveldehogeschool in Gent tonen in hun bachelorproef [...]

10/09/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84