Image
31/10/2014

Hogeschool opent pop-upleslokaal in winkelcentrum


Een tekort aan leslokalen in scholen is een vaak voorkomend probleem, ook bij de Karel de Grote-Hogeschool. Studenten Marketing kregen daarom een tijdelijk plekje in een leegstaand pand in het Grand Bazar Shopping Center in Antwerpen. Citycubes, die ‘creatieve omgevingen op maat’ tracht aan te bieden vond dat de toepasselijke locatie. Het bedrijf zorgt ervoor dat je het pand in een goede staat krijgt maar de aankleding is wel voor de rekening van de huurder. Na de bepaalde huurtermijn van de KdG-hogeschool zal het pop-upleslokaal wellicht opnieuw een andere bestemming krijgen. Tijdens de zomer werd het pand bijvoorbeeld ook gebruikt als kinderopvang. (LVD)

Foto's: www.grandbazarantwerp.be
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Twintigjarige studente lanceert allereerste raket-studentenvereniging in België

Zoë Lorrez, een studente informatica aan de UGent, heeft voor een nieuwe mijlpaal binnen de Belgische [...]

25/02/2024

Datingapps steeds minder populair bij jongeren

Jongeren doen steeds minder vaak een beroep op datingapps. Dat blijkt uit reviews van de beoordelingswebsite [...]

24/02/2024

80% scholen getroffen door ransomware

Uit een recent Sophos-onderzoek onder 3000 IT- en cyberbeveiligingsleiders in 14 landen, waaronder 400 [...]

22/02/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84