Image
23/01/2015

Nieuw: ‘Restorestje’ mee naar huis


Wil jij (of je hond) thuis nog nagenieten van je overschotje van op restaurant, maar durf je niet te vragen of je het mag meenemen? Dan komt daar binnenkort verandering in. Stad Gent voert, in samenwerking met consumentenorganisatie Test-Aankoop, de doos ‘Restorestje’ in. Ze willen dat klanten zich niet langer schamen om naar een overschotdoos te vragen, zodat minder voedsel verspild wordt. Je herkent de meer dan 40 deelnemende restaurants aan de sticker op de deur of op deze kaart. Ook Brusselse studenten zullen binnenkort naar huis gaan met hun restje, maar op de actie in onze hoofdstad is het nog even wachten.
(SR)
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

5x avontuur in Aalst

1) The Outsider – avonturenpark Kajakken, suppen, kanoën of riverbike: vaar op de Dender [...]

26/01/2026

Studenten toerisme gebruiken reiskantoor als leslokaal

Op Campus De Vest van Thomas More in Mechelen werd op 15 januari een volwaardig Joker-reiskantoor geopend. [...]

21/01/2026

5 art-decotoppers in Sint-Niklaas

1) Hotel De Spiegel Op de hoek van de Stationsstraat en het Stationsplein is het al meteen prijs [...]

19/01/2026

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84