Image
19/02/2015

Einde van Cara Pils nabij?


Supermarkt Colruyt wil zijn goedkope pintjes onder de naam Cara Pils de nieuwe naam Everyday Pils geven, wat bij de meeste fans niet in goede aarde valt. De winkel wil de naamsverandering doorvoeren om zo zijn klanten duidelijker te maken welke producten het verkoopt: merkproducten, producten van huismerk Boni of discounthuismerk Everyday. Maar daar heeft het cliënteel blijkbaar geen behoefte aan. Op Facebook verenigen de fans zich in de groep ‘Tegen de naamsverandering van Cara Pils’, die nu al zo’n 6.500 leden telt. Daarnaast overspoelen liefhebbers van het bier Twitter met de hashtag #savecara en tekenden bijna 2.500 klanten de petitie tegen Everyday Pils. Hun verzet lijkt alvast te werken, want Colruyt-woordvoerder Jan Derom laat weten dat de keten begint te twijfelen over de naamswijziging. “We vinden het heel interessant om te zien dat we zoveel input krijgen. We zullen zeker naar de petitie kijken als we de knoop doorhakken”, deelt hij nog mee.  
(SR)

Foto: Colruyt
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Gentse studenten maken live radio en televisie

De studenten Journalistiek van de Arteveldehogeschool hebben het jaar stevig ingezet met zowel een coronaproof [...]

21/02/2021

Zuid-Koreaanse tiener boekt megawinst via aandelen

De 12-jarige Kwon Joon uit Seoel heeft in minder dan een jaar tijd zo’n 43% winst geboekt via [...]

20/02/2021

Nooit meer examenstress dankzij wasbaar kostuum

Herken je dit: je draagt een kostuum op het mondeling examen en daarna blijf je ermee op café [...]

20/02/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84