Image
07/03/2015

Bier: ook vrouwen weten binnenkort waarom


Eén van de grootste bierbrouwerijen ter wereld, SABMiller, wil meer vrouwen overtuigen af en toe eens een goeie pint te pakken en herziet daarom haar bieraanbod. SABMiller lanceert nieuwe producten die aan de wensen van de vrouwelijke bierdrinker voldoen, die volgens SABMiller-bazin Sue Clark een minder bittere smaak en minder grote bubbels inhouden. Ook weet Clark dat dames vooral aan hun drankje nippen in plaats van er echt van te drinken, dus kiest de brouwerij voor nieuwe bieren in kleinere glazen. Daarnaast wil Clark ook via marketing de aandacht van alle dames winnen, door de mannenhumor in reclames overboord te gooien.
(SR) 
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Twintigjarige studente lanceert allereerste raket-studentenvereniging in België

Zoë Lorrez, een studente informatica aan de UGent, heeft voor een nieuwe mijlpaal binnen de Belgische [...]

25/02/2024

Datingapps steeds minder populair bij jongeren

Jongeren doen steeds minder vaak een beroep op datingapps. Dat blijkt uit reviews van de beoordelingswebsite [...]

24/02/2024

80% scholen getroffen door ransomware

Uit een recent Sophos-onderzoek onder 3000 IT- en cyberbeveiligingsleiders in 14 landen, waaronder 400 [...]

22/02/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84