Image
06/07/2015

Project Wild Thing

De Londense filmmaker en communicatiespecialist David Bond zag met lede ogen zijn jonge koters voor hun videospelletjes en tv zitten en besloot een project op poten te zetten om kinderen - en hun ouders - over te halen om weer gewoon te gaan buitenspelen, in de natuur.
Hij wou dat zo professioneel mogelijk aanpakken, via de nieuwste communicatie- en marketingtechnieken, waarbij hij zichzelf uitriep tot 'marketing manager of nature'. En tegelijk liet hij zijn aanpak ook nog filmen, met deze documentaire tot gevolg. Een overbodige docu, want hoewel Project Wild Thing als actieproject wel degelijk bestaat en een zeker succes heeft, komt de film geforceerd, narcistisch en pointless over. Dit soort pseudo-Michael Moore-aanpak doet het gewoon niet meer anno 2015, blijkbaar.
 
Dvd extra's: Geen.
 
 (HDP)
 
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

België heeft de beste e-security ter wereld

Uit de Digital Quality of Life Index van Surfshark blijkt dat het wel snor zit met de online veiligheid [...]

12/03/2024

Antwerpen gaat opnieuw de strijd aan tegen discriminatie, racisme en intimidatie

De stad Antwerpen treedt op tegen discriminatie, racisme en intimidatie. Dat doet ze met de campagne [...]

11/03/2024

Op ruiltocht door Europa met Red Bull

Het is al eventjes geleden, maar dit jaar organiseert Red Bull opnieuw ‘Red Bull Can You Make It?’, [...]

10/03/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84