Image
20/04/2004

Conga Award vanonder het stof gehaald

Na een hiaat van 8 jaar hebben de laatstejaarsstudenten commerciële communicatie (lees: reclame) van de Arteveldehogeschool opnieuw een Conga Award uitgereikt aan de beste jongerencampagne.
Genomineerden waren Colores del Mundo van Levis, ING Futuris, Lipton Green, Snickers en Studio Brussel. Er ging een hele dag debatteren aan vooraf, waarbij de voorsprong van de uiteindelijke winnaar geleidelijk decimeerde van 29 tot 2,9%. Toch won de campagne van Studio Brussel (je weet wel, de hilarische clip met de fictieve boysband), zodat een vertegenwoordiger van het reclamebureau DuvalGuillaumeAntwerp de Conga Award kon komen afhalen op een stijlvolle, door pr-studenten in elkaar gedraaide avond in de business seats van AA Gent.

Info: http://project.arteveldehs.be/conga

(SDB)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Omdat Het Kan Soundsystem maakt Spring Remix

Ter ere van de vijfentwintigste verjaardag van Studio 100 maken enkele Belgische en Nederlandse talenten [...]

07/05/2021

Neem deel aan de toekomst van Europa met #STANDFORSOMETHING

Op donderdag 6 mei om 13 uur vond de officiële lancering plaats van de campagne  #STANDFORSOMETHING, [...]

07/05/2021

15 vrijwilligers komen na 40 dagen isolatie uit Franse grot

Voor het DEEP TIME experiment ging een groep van vijftien vrijwilligers voor veertig dagen in isolatie [...]

06/05/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84