Image
20/04/2004

Conga Award vanonder het stof gehaald

Na een hiaat van 8 jaar hebben de laatstejaarsstudenten commerciële communicatie (lees: reclame) van de Arteveldehogeschool opnieuw een Conga Award uitgereikt aan de beste jongerencampagne.
Genomineerden waren Colores del Mundo van Levis, ING Futuris, Lipton Green, Snickers en Studio Brussel. Er ging een hele dag debatteren aan vooraf, waarbij de voorsprong van de uiteindelijke winnaar geleidelijk decimeerde van 29 tot 2,9%. Toch won de campagne van Studio Brussel (je weet wel, de hilarische clip met de fictieve boysband), zodat een vertegenwoordiger van het reclamebureau DuvalGuillaumeAntwerp de Conga Award kon komen afhalen op een stijlvolle, door pr-studenten in elkaar gedraaide avond in de business seats van AA Gent.

Info: http://project.arteveldehs.be/conga

(SDB)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Graspop gaat voor tweede jaar op rij niet door

Metelheads moeten nog op hun honger blijven zitten: de 25ste editie van Graspop Metal Meeting wordt [...]

26/02/2021

Festival Best Kept Secret gaat ook dit jaar niet door

Het Nederlandse festival Best Kept Secret – waar ook veel Belgen naar uitkijken - zal wegens corona [...]

25/02/2021

Zoon van vaccinoloog wil groot festival houden na corona

Voorlopig moeten we nog in ons kot blijven, maar sommigen dromen al van het leven na corona. Zo ook [...]

24/02/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84