Image
20/04/2004

Conga Award vanonder het stof gehaald

Na een hiaat van 8 jaar hebben de laatstejaarsstudenten commerciële communicatie (lees: reclame) van de Arteveldehogeschool opnieuw een Conga Award uitgereikt aan de beste jongerencampagne.
Genomineerden waren Colores del Mundo van Levis, ING Futuris, Lipton Green, Snickers en Studio Brussel. Er ging een hele dag debatteren aan vooraf, waarbij de voorsprong van de uiteindelijke winnaar geleidelijk decimeerde van 29 tot 2,9%. Toch won de campagne van Studio Brussel (je weet wel, de hilarische clip met de fictieve boysband), zodat een vertegenwoordiger van het reclamebureau DuvalGuillaumeAntwerp de Conga Award kon komen afhalen op een stijlvolle, door pr-studenten in elkaar gedraaide avond in de business seats van AA Gent.

Info: http://project.arteveldehs.be/conga

(SDB)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Mensen van kleur worden nog steeds geweigerd aan deur van discotheken

In het nieuwste seizoen van ‘Ze Zeggen Dat’ stuit Dina Tersago op een zorgwekkende realiteit: [...]

05/06/2024

Vanaf 16 jaar verplicht naar de Europese verkiezingen

Ook 16- en 17-jarigen zullen op 9 juni moeten stemmen voor de Europese verkiezingen. Dat heeft het Grondwettelijk [...]

04/06/2024

Brainfood voor blok en examens

Blokken en examens, dat betekent vele uren aan je bureau doorbrengen. Maar hoe kun je je hardwerkende [...]

03/06/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84