Image
20/04/2004

Conga Award vanonder het stof gehaald

Na een hiaat van 8 jaar hebben de laatstejaarsstudenten commerciële communicatie (lees: reclame) van de Arteveldehogeschool opnieuw een Conga Award uitgereikt aan de beste jongerencampagne.
Genomineerden waren Colores del Mundo van Levis, ING Futuris, Lipton Green, Snickers en Studio Brussel. Er ging een hele dag debatteren aan vooraf, waarbij de voorsprong van de uiteindelijke winnaar geleidelijk decimeerde van 29 tot 2,9%. Toch won de campagne van Studio Brussel (je weet wel, de hilarische clip met de fictieve boysband), zodat een vertegenwoordiger van het reclamebureau DuvalGuillaumeAntwerp de Conga Award kon komen afhalen op een stijlvolle, door pr-studenten in elkaar gedraaide avond in de business seats van AA Gent.

Info: http://project.arteveldehs.be/conga

(SDB)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Gratis cinematicket? UGent zoekt proefpersonen voor onderzoek over vapen

Ben je een (niet-)vaper tussen 18 en 25 jaar oud? De UGent voert op Campus Coupure (Gent) binnenkort [...]

17/03/2025

Wie is er bang van gender? Het eerste panelgesprek in een nieuwe reeks van RHEA

RHEA, Onderzoekscentrum voor gender, diversiteit en intersectionaliteit aan de Vrije Universiteit Brussel, [...]

01/03/2025

Voor minder dan 500 euro vind je geen kot meer in Gent

Om de twee jaar houdt de stad Gent een enquête over studentenhuisvesting. Daaruit blijkt dat je voor [...]

27/02/2025

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84