Image
26/03/2016

’s Werelds eerste ballenbadbar kent groot succes


Hoe ouder je wordt, hoe meer je moet afscheid nemen van bepaalde dingen. Dat begint met het speelplein, maar na verloop van tijd is het zelfs raar als je nog plezier maakt in het  ballenbad of het springkasteel onveilig maken. De Amerikaan Ryan Lum vond dat jammer. Hij kwam dan ook met een uniek idee op de proppen: een ballenbadbar. Het duurde zo ongeveer een jaar voor de man genoeg geld bijeen gezameld had om 40.000 ballen te kunnen kopen, maar het was het meer dan waard. Vorige week toverde hij een café in San Francisco twee dagen lang volledig om in een gigantisch ballenbad. De tickets kostten zo’n 24 euro, maar de opkomst was massaal. Er werd wel een leeftijdsgrens gesteld: je moest minstens 21 zijn om binnen te mogen. Dat het in elk geval dikke pret was, bewijst dit filmpje.

foto: Forward Motion
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Duurzamer pinten pakken in Leuven

De Leuvense studentenkoepel LOKO lanceert een duurzaam project met herbruikbare bekers voor kringen, [...]

12/01/2022

GUIDO ging een elektrische deelstep uitproberen in Brussel

Drie jaar nadat ze als Europese pionier het concept hadden gelanceerd in Stockholm, is het Zweedse micro-mobilitybedrijf [...]

27/12/2021

Salon des Jeunes: jonge kunstenaars in Gents MSK

In de 19de eeuw stelden kunstenaars hun nieuwe creaties tentoon op de driejaarlijkse Gentse 'Salons', [...]

26/12/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84