Image
26/03/2016

’s Werelds eerste ballenbadbar kent groot succes


Hoe ouder je wordt, hoe meer je moet afscheid nemen van bepaalde dingen. Dat begint met het speelplein, maar na verloop van tijd is het zelfs raar als je nog plezier maakt in het  ballenbad of het springkasteel onveilig maken. De Amerikaan Ryan Lum vond dat jammer. Hij kwam dan ook met een uniek idee op de proppen: een ballenbadbar. Het duurde zo ongeveer een jaar voor de man genoeg geld bijeen gezameld had om 40.000 ballen te kunnen kopen, maar het was het meer dan waard. Vorige week toverde hij een café in San Francisco twee dagen lang volledig om in een gigantisch ballenbad. De tickets kostten zo’n 24 euro, maar de opkomst was massaal. Er werd wel een leeftijdsgrens gesteld: je moest minstens 21 zijn om binnen te mogen. Dat het in elk geval dikke pret was, bewijst dit filmpje.

foto: Forward Motion
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

MNM start het schooljaar in een gloednieuw jasje

Radiozender MNM ziet er sinds begin deze maand helemaal anders uit. De baseline ‘Make Life Sing’ [...]

21/09/2024

Haal nu de nieuwe Guido Studentenagenda in huis

Een student die zijn, haar of hun academiejaar niet zorgvuldig plant, is een vogel voor de kat. Onder [...]

19/09/2024

Nieuwe AI-opleiding op PXL

Hogeschool PXL en AI-specialist Reliance starten samen het postgraduaat AI Compliance Officer. Het is [...]

18/09/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84