Image
25/03/2016

Studenten lanceren online platform om kotproblemen aan te klagen


Hebben jij en je kotgenoten een hoop klachten voor de kotbaas, maar geeft die er meestal geen gehoor aan? Dat kan zijn omdat je elk apart problemen rapporteert. Als iedereen los van elkaar mailt en belt, heeft die man/vrouw geen overzicht in wat er precies allemaal moet gebeuren. Geen nood, de langverwachte oplossing is er! Vier Vlaamse studenten ontwikkelden het online platform Eightant. Via de site kan je de huiseigenaar gemakkelijk laten weten wat er zoal schort en die brave mens kan veel beter overzicht houden. Hij/zij kan de huurders ook gemakkelijker op de hoogte brengen van wanneer de klusjesman precies komt en voor wanneer de brandplusapparaatinspectie gepland staat.

foto: Shutterstock
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

GUIDO's studentenpanel test de OPPO Reno6

GUIDO zocht en vond drie studenten met oog voor snufjes en technisch detail en gaf hen de kans de Reno6 [...]

06/12/2021

25 verschillende bieren proeven in 24 dagen?

HOPT, marktleider in de thuisbezorging van bier, brengt een originele adventskalender op de markt met [...]

05/12/2021

Jongeren geven hun mening over productdesign

Naar aanleiding van de honderdste verjaardag van Braun werden internationale jongeren tussen 18 en 24 [...]

24/11/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84