Image
25/03/2016

Studenten lanceren online platform om kotproblemen aan te klagen


Hebben jij en je kotgenoten een hoop klachten voor de kotbaas, maar geeft die er meestal geen gehoor aan? Dat kan zijn omdat je elk apart problemen rapporteert. Als iedereen los van elkaar mailt en belt, heeft die man/vrouw geen overzicht in wat er precies allemaal moet gebeuren. Geen nood, de langverwachte oplossing is er! Vier Vlaamse studenten ontwikkelden het online platform Eightant. Via de site kan je de huiseigenaar gemakkelijk laten weten wat er zoal schort en die brave mens kan veel beter overzicht houden. Hij/zij kan de huurders ook gemakkelijker op de hoogte brengen van wanneer de klusjesman precies komt en voor wanneer de brandplusapparaatinspectie gepland staat.

foto: Shutterstock
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Dunkin’ Donuts heeft nu VEGAN donuts

Dunkin’ Donuts verkoopt sinds deze week vegan donuts in ons land. De meeste 'gewone' donuts [...]

07/04/2021

De duurste studentenkoten vind je in Antwerpen

De huurprijzen van koten zijn de voorbije twee jaar met negen procent gestegen in Vlaanderen. Dat blijkt [...]

07/04/2021

Gentse ‘Vooruit’ haalt letters van gevel

Gisteren werd de oude naam van het Gentse Kunstencentrum Vooruit op drie plaatsen verwijderd van het [...]

07/04/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84