Image
07/06/2004

Dames en heren: de nieuwe Smirnoff-fles!

De wodka die erinzit wordt nog steeds drie keer gedistilleerd en tien keer gefilterd, maar hij zit nu wel in een uiterst hippe fles! Smirnoff vond de tijd rijp voor een nieuwe verpakking
en een gedurfdere toon in haar reclamecampagnes. De Smirnoff-fles heeft zichzelf heruitgevonden: slank, in reliëfglas en voorzien van het nieuwe logo in rood en zilver, aangevuld met een icoon met tweekoppige adelaar. Za vashe zdorovoye!

Info: www.smirnoff.com


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Politiestage voor jongeren in Gent

De Gentse politie heeft tijdens de paasvakantie twintig jongeren een mini-opleiding tot agent gegeven. [...]

12/04/2024

Kunstwerk tegen het taboe rond zelfdoding bij jongeren

Op de zeedijk van Oostende staat het tijdelijk kunstwerk ‘Stille Strijd’. Met dat werk [...]

12/04/2024

Masterstudente Sociaal Werk wint Inclu-Scriptieprijs

Vorige maand hebben de Universiteit en Stad Gent hun negende Inclu-Scriptieprijs uitgereikt. Die prijs [...]

11/04/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84