Image
14/04/2017

Dit hebbedingetje van de jaren ’90 is terug!


Maak je klaar voor een nostalgische wervelwind, want onze favoriete virtuele huisdiertjes maken een terugkeer! De Tamagotchi's liggen sinds kort terug in de winkelrekken. De Japanse hebbedingetjes versierden broeken, sleutelbossen en pennenzakken van 90’s kids over de hele wereld. In Japan verkopen ze alvast als zoete broodjes. Het bedrijf dat de hyperpopulaire speeltjes jarenlang aan de lopende band produceerde heeft nog niets gezegd over de verkoop in Europa. Maar als we kijken naar het succes in Japan zal het niet lang duren voor de geliefde sleutelhangers ook hier hun terugkeer naar onze broeksriemen zullen maken. Voorlopig kan je je al zoet houden met de Tamagotchi-app.
 

via GIPHY

Foto: Shutterstock
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Vlaamse jongeren eten onvoldoende groenten

Volgens een enquête van het Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing (VLAM) eten Vlaamse millennials [...]

07/08/2021

Studentenclub Wieslandia: “Iedereen is welkom, ook mensen die niet kunnen kaarten!”

GUIDO is er voor de studenten, daarom zetten we telkens weer de student in de kijker. Daar horen natuurlijk [...]

05/08/2021

Waarom dit het beste moment is om koffie te drinken

Voor veel mensen is het drinken van een bakje koffie het ideale startschot van de dag. Nu blijkt dat [...]

03/08/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84