Image
14/04/2017

Dit hebbedingetje van de jaren ’90 is terug!


Maak je klaar voor een nostalgische wervelwind, want onze favoriete virtuele huisdiertjes maken een terugkeer! De Tamagotchi's liggen sinds kort terug in de winkelrekken. De Japanse hebbedingetjes versierden broeken, sleutelbossen en pennenzakken van 90’s kids over de hele wereld. In Japan verkopen ze alvast als zoete broodjes. Het bedrijf dat de hyperpopulaire speeltjes jarenlang aan de lopende band produceerde heeft nog niets gezegd over de verkoop in Europa. Maar als we kijken naar het succes in Japan zal het niet lang duren voor de geliefde sleutelhangers ook hier hun terugkeer naar onze broeksriemen zullen maken. Voorlopig kan je je al zoet houden met de Tamagotchi-app.
 

via GIPHY

Foto: Shutterstock
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Jongeren weten wat sparen is (maar hebben verder weinig financiële kennis)

In opdracht van Argenta ondervroeg onderzoeksbureau iVOX Belgische jongeren tussen 15 en 24 jaar over [...]

25/10/2023

Thomas More-studentes scoren met Lego-campagne

Een team studentes van de bachelor International Communication and Media van Thomas More in Mechelen [...]

24/10/2023

Droom voor shopaholics: studeren op de Meir

Karel de Grote Hogeschool en projectontwikkelaar Meir Corner bouwen een nieuwe campus op de voormalige [...]

19/10/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84