Image
13/05/2017

Oreo zkt. nieuwe, ultralekkere smaak


Oreo is duidelijk wanhopig in hun zoektocht naar een nieuwe smaak. Het koekjesbedrijf lanceert een wedstrijd waarin ze zoeken naar een limited edition-smaakje en de prijs is kilometers ver van mis. De creatieve koekjesliefhebber die wint krijgt namelijk een half miljoen dollar, een tripje naar New York én een vermelding op de nieuwe Oreo-smaak verpakking. Borrelt er al inspiratie op of is dat gewoon jouw grommende buik? Maakt niet uit, tot 14 juli kan iedereen zijn ideeën inzenden via Instagram en Twitter met #MyOreoCreation. Inzendingen worden beoordeeld op smaak, creativiteit en originaliteit. Wie niet waagt, niet wint! Check alle officiële regels hier.

Foto: Shutterstock 
 
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Psychologiestudente Marijke wint 500 euro met haar scriptie

In Gent heeft studente psychologie Marijke Tenengbe Kaba de tiende Inclu-Scriptieprijs gewonnen, met [...]

23/07/2025

Gebuisd en niet akkoord... wat nu?

De examens zijn voorbij, maar niet elke student is geslaagd. Ben je gebuisd, maar niet akkoord met je [...]

09/07/2025

De naam van je huisdier zegt veel over jezelf

In het kader van de Olympiade Nederlands werkten onderzoekers van de VUB en KU Leuven samen rond de namen [...]

08/07/2025

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84