Image
13/05/2017

Oreo zkt. nieuwe, ultralekkere smaak


Oreo is duidelijk wanhopig in hun zoektocht naar een nieuwe smaak. Het koekjesbedrijf lanceert een wedstrijd waarin ze zoeken naar een limited edition-smaakje en de prijs is kilometers ver van mis. De creatieve koekjesliefhebber die wint krijgt namelijk een half miljoen dollar, een tripje naar New York én een vermelding op de nieuwe Oreo-smaak verpakking. Borrelt er al inspiratie op of is dat gewoon jouw grommende buik? Maakt niet uit, tot 14 juli kan iedereen zijn ideeën inzenden via Instagram en Twitter met #MyOreoCreation. Inzendingen worden beoordeeld op smaak, creativiteit en originaliteit. Wie niet waagt, niet wint! Check alle officiële regels hier.

Foto: Shutterstock 
 
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studente verpleegkunde publiceert bachelorproef in wetenschappelijk tijdschrift

Het gebeurt niet alle dagen dat een bachelorproef wordt opgenomen in een gerenommeerd wetenschappelijk [...]

09/02/2023

Mooiste bib van het land opent voor het grote publiek

Magisch, overweldigend, adembenemend… de bijzondere schoonheid en de authentieke sfeer van de [...]

08/02/2023

Vives-leefcampus in Brugge is geopend

Studenten van Vives kunnen voortaan niet alleen les volgen aan de hogeschool in Brugge, maar er ook verblijven. [...]

07/02/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84