Image
13/05/2017

Oreo zkt. nieuwe, ultralekkere smaak


Oreo is duidelijk wanhopig in hun zoektocht naar een nieuwe smaak. Het koekjesbedrijf lanceert een wedstrijd waarin ze zoeken naar een limited edition-smaakje en de prijs is kilometers ver van mis. De creatieve koekjesliefhebber die wint krijgt namelijk een half miljoen dollar, een tripje naar New York én een vermelding op de nieuwe Oreo-smaak verpakking. Borrelt er al inspiratie op of is dat gewoon jouw grommende buik? Maakt niet uit, tot 14 juli kan iedereen zijn ideeën inzenden via Instagram en Twitter met #MyOreoCreation. Inzendingen worden beoordeeld op smaak, creativiteit en originaliteit. Wie niet waagt, niet wint! Check alle officiële regels hier.

Foto: Shutterstock 
 
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

KU Leuven benoemd tot beste universiteit van België

Volgens QS World University Rankings – een lijst die universiteiten wereldwijd rangschikt op basis [...]

04/03/2021

Controversiële Dr.Seuss-boeken verkopen als zoete broodjes

Verschillende omstreden werken van de Amerikaanse kinderboekenauteur Dr. Seuss worden plots massaal [...]

04/03/2021

Sexting wordt voortaan verplichte leerstof in het secundair onderwijs

Leerlingen van de tweede graad van het secundair onderwijs zullen vanaf volgend schooljaar lessen krijgen [...]

03/03/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84