Image
13/05/2017

Oreo zkt. nieuwe, ultralekkere smaak


Oreo is duidelijk wanhopig in hun zoektocht naar een nieuwe smaak. Het koekjesbedrijf lanceert een wedstrijd waarin ze zoeken naar een limited edition-smaakje en de prijs is kilometers ver van mis. De creatieve koekjesliefhebber die wint krijgt namelijk een half miljoen dollar, een tripje naar New York én een vermelding op de nieuwe Oreo-smaak verpakking. Borrelt er al inspiratie op of is dat gewoon jouw grommende buik? Maakt niet uit, tot 14 juli kan iedereen zijn ideeën inzenden via Instagram en Twitter met #MyOreoCreation. Inzendingen worden beoordeeld op smaak, creativiteit en originaliteit. Wie niet waagt, niet wint! Check alle officiële regels hier.

Foto: Shutterstock 
 
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Nieuwe Europese hogeschoolalliantie in de steigers

De Europese Commissie heeft groen licht gegeven aan een gloednieuwe Europese alliantie die 9 hogescholen [...]

20/08/2024

Studentikoze cultpils nu ook zonder alcohol

Cara-pils, het goedkope bier uit de Colruyt, heeft bij het studentenpubliek een cultstatus verworven. [...]

15/08/2024

Wie laat eigenlijk al dat zwerfvuil achter?

Weinig dingen zijn zo irritant als zwerfvuil op straat of in het park. Wie zijn de viespeuken die zich [...]

12/08/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84