Image
31/07/2004

De ultieme zomerlook

Zet vanaf nu je bioritme maar op zomertijd, want het moment voor de ultieme zomerlook is aangebroken. Weg met die bleke teint, harige benen en doffe winterhuid!
Verwelkom de zon met de fraaiste lichaamscontouren, gladde benen en een beschermende zonnecrème.

Haal nu je zomerarsenaal in huis en wapen je met de nieuwste weldaden voor je huid.

Verleidelijke vormen

Een stevige bips en vrouwelijke rondingen worden deze zomer extra benadrukt. We worden dan ook om de oren geslingerd met verstevigende crèmes, afslankende zalfjes en gladmakers. Verwacht geen wonderen, maar de nieuwe generatie "bodyformers" geven toch wel een duwtje in de goede richting.

- Liposyne van Vichy gebruikt het bestanddeel Adrenalyse, een nepcholesterol die vetcellen doet geloven dat ze oververzadigd zijn. Hierdoor worden geen nieuwe vetten opgenomen en worden er zelfs vetten afgevoerd! Na 1 week zou er al merkbaar resultaat moeten zijn. (apotheek, 23,45 euro)

- Vetreducerende gel Body Tonic van Garnier maakt gebruik van een geavanceerde technologische formule die, in de strijd tegen vetopslag, vruchtenessences en cafeïne combineert, een onvermijdelijke activator van het metabolisme. Door de niet vette textuur is een optimale massage mogelijk, waardoor cellulitis verdwijnt. (warenhuis, 10,90 euro)

- Perfect Slim van L'Oréal werkt de klok rond. Bij Perfect Slim Day wordt de vetafbouw gestimuleerd en Perfect Slim Night is een vochtafdrijvende gel voor 's nachts. (warenhuis, 13,50 euro)

- Roc Retinol Body Modelling belooft na 8 weken een vermindering van de taille met 2 cm dankzij de bestanddelen retinol en cafeïne, die beide vetafbrekend werken. (apotheek, 25,95 euro)

- Body Sculptesse van Lancôme maakt de huid gladder, steviger en elastisch. Het ingrediënt cafeïne heeft een drainerend en ontslakkend effect, waardoor ook het silhouet verfijnt. (parfumerie, 41,55 euro)

- Een unicum in het rijtje is de Bikini Celluli Diet van Dior omdat niet alleen het smeren helpt afslanken, maar ook de geur van het parfum. De essentiële olie Betel vermindert immers het hongergevoel. (parfumerie, 43,50 euro)

- Nivea verstevigende massagedouche heeft enerzijds een massageknop met regelbare intensiteit en anderzijds een formule rijk aan Gingko-extracten. Deze gecombineerde werking stimuleert de bloedsomloop aan het huidoppervlak, zodat de huid wordt verstevigd en de celvernieuwing wordt bevorderd. (warenhuis, 5,79 euro, navulling 2,79 euro)

- Abdo-choc van Biotherm garandeert een onweerstaanbare, zachte, strakke en sensuele buik door zijn afslankende cocktail met actief cacaoconcentraat. (parfumerie, 33,28 euro)

- No Complex van Givenchy richt zich op de b-b-b-zones: borst-buik-billen. Het Shiitake-extract verbetert de stevigheid, doorbloeding en de elasticiteit van de huid op deze "probleemzones". (parfumerie, 40,70 euro)

Smooth Legs...

Wie zegt zomer, zegt korte rokjes met pure, gladde benen, dus ga maar aan het scheren.

Wat is er nieuw onder de zon???

- Intuition van Wilkinson Sword is het eerste all-in-one verzorgende ontharingssysteem voor vrouwen. Drie doeltreffende mesjes en een zachte hydraterende crèmezeep worden gecombineerd in één scheerkop. In één soepele beweging krijg je een extreem gladde, zijdezachte en gehydrateerde huid. (warenhuis, 9,99 euro, navulverpakking van 3 mesjes, 9,99 euro)

- Voor jonge, hippe meiden lanceerde Gillette een Venus Girl2Goddess scheerset. In het pack vind je een Venus scheerapparaat voor een glad scheerresultaat, een Satin Care scheergel, een minigidsje met handige scheertips en als toemaatje een roze lipgloss. (warenhuis, 9,15 euro)

- Om minder vaak te moeten ontharen heeft Roc Soya Epil Control bedacht. Een haargroeivertragende melk zodat je de benen minder vaak moet epileren. (apotheek, 16 euro)

Smeer de zon op je huid

Maak je huid zonneklaar met deze nieuwkomers.

- Basic sun, Sensitive sun en Visage sun vervolledigen het zonneproductengamma van Hema. Zowel de zonnemelk, zonnecrème als de aftersun zijn dermatologisch getest en bieden een uitstekende UVA/UVB-bescherming. (vanaf 4,40 euro)

- Het Sôleil-gamma van Lancôme heeft nu een "huile lumière corps". Deze sublimerende droge olie beschermt, hydrateert en weerkaatst het licht van de zon, wat je een gezonde teint geeft. (parfumerie, 30,25 euro)

- De verwennende Sun Mousse bedekt het lichaam met een beschermende en hydraterende sluier. De mousse is gemakkelijk te gebruiken, zeer vrouwelijk en cosmetisch in een blauwe metalen verpakking. Beslist de nieuwe zomertrend van Nivea. (warenhuis, 8,49 euro)

- Sunfitness van Biotherm speelt in op de wensen van de jeugd en bracht "huile fraîcheur" op de markt, een frisse, niet vette textuur die de huid beschermt en fris en soepel houdt. (parfumerie, 25,99 euro)

- Het nieuwe gamma van L'Oréal, Solar Expertise, biedt een complete en efficiënte bescherming tegen de schadelijke stralen van de zon en houdt bovendien de huid glad en soepel, verbetert de kwaliteit van de huid, geeft onmiddellijk een zacht gevoel en hydrateert 12 uur lang. (warenhuis, vanaf 9,50 euro)

- Sweet Sun is de innovatie van Dior die veroudering van de huid als gevolg van de zon tegengaat. Bovendien wordt Sweet Sun onmiddellijk door de huid opgenomen, waardoor ze soepel, fris en zijdezacht aanvoelt. (parfumerie, 39,32 euro)

5 zonnecrèmetips

Waar letten we op bij het kopen van zonnecrème? Een reminder zodat je goed beschermd de zon kan laten priemen op je huid.

1. Koop een zonnecrème met een voldoende hoge beschermingsfactor die aangepast is aan je huid. Bleke huid = hoge beschermingsfactor (minimum 25)

2. Zorg dat er op de verpakking staat dat de zonnecrème beschermt tegen UVB- en UVA-stralen.

3. Onze lip, neus en oren zijn supergevoelige plaatsen die extra bescherming nodig hebben tegen de zon. Zonnesticks zijn hier het uitgelezen middel voor.

4. Als je regelmatig een duik neemt in het water, kies je best voor een waterproof zonneproduct.

5. Als je niet regelmatig hebt gesmeerd, kan een after-sun een zonnebrand verzachten. Als je niet verbrand bent, heeft een goed hydraterende bodymelk ook een heilzame werking op je huid.

(SW)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Vierde Nachtwacht-film komt eraan, met deze acteurs

Nostalgie troef, want de vierde Nachtwacht-film is in productie, met als titel Het Kristal van het Kwaad. [...]

16/06/2025

Antwerpse studenten verwelkomen vijfde campushond

De studenten van de Karel de Grote Hogeschool in Antwerpen hebben er een wel heel bijzondere studiecoach [...]

13/06/2025

Vierde seizoen van '2DEZIT' laat innerlijke demonen los

Het is bevestigd: 2DEZIT keert terug voor een 4DEZIT. De opnames van het vierde seizoen zijn in april [...]

29/05/2025

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84