Image
02/09/2004

Mister George 2

Eigenlijk zijn wij veel te goed van inborst. Bij het verschijnen van het eerste deel van 'Mister George' vonden we het zelfs moedig dat na 'XIII' nog eens iemand het aandurfde een verhaal te maken rond een man met geheugenverlies.
Maar nu we het tweede en laatste deel hebben gelezen, willen we gerust mee scanderen aan het slaapkamerraam van Rodolphe, Le Tendre en Labiano: "Awoert! Rip-off!!!!" De druppel die de emmer deed overlopen kwam op plaat 23, waar blijkt dat garagehouder George Price wel degelijk de criminele sekteleider is die had moeten worden geëxecuteerd. En hoe komen we dat te weten? Hou je vast: door een tattoo op z'n schouder! Ja hallo, zo kennen we er nog wel een paar. Hoe durven ze eigenlijk, die ouwe rotten Le Tendre en Rodolphe? Zijn ze niet beschaamd? Krijgen ze hier geen uitbrander voor bij de uitgever, eigenlijk? Een tattoo... Weet je wat: wij beginnen straks met de avonturen van een gekuifde reporter die de wereld rondreist aan de zijde van een wit hondje en een dronken zeeman. Misschien vindt men dat ook maar normaal. Rip-off!! Het enige wat deugt aan 'Mister George' is dat het gedaan is na twee albums, en we dus geen 25 jaar op de conclusie moeten wachten, zoals bij de échte 'XIII'. Dat de clou van 'Mister George' op de koop toe bespottelijk zwak is, nemen we er voor één keer graag bij. Zijn we er tenminste vanaf.

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Ook dit academiejaar presenteert Otto-Jan Ham de Campus Cup

De voorbije maanden is Otto-Jan Ham op zoek gegaan naar studenten voor het nieuwe seizoen van de studentikoze [...]

24/01/2022

Gents kotleven is populair op tv

Elke vrijdag volg je in Iedereen Beroemd op Eén de kotavonturen van studenten Madelon, Jordy, Shams, [...]

21/01/2022

App maakt het leven van influencers (nog) gemakkelijker

Het Belgische influenceragentschap BeInfluence lanceert zijn allereerste app om het leven van hun community [...]

19/01/2022

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84