Image
15/05/2018

Bedrijf zoekt student-ginlovers voor betaalde stage


Laat vallen waarmee je bezig bent, want wij hebben jouw droomstage gespot: het Britse ginbedrijf Sipsmith is op zoek naar een vijftigtal Student Brand Ambassadors die hun liefde voor gin willen delen met de wereld. Na een opleidingsdag in augustus is het de bedoeling dat je in het kader van een betaalde stage, die je gerust buiten de lesuren kan doorlopen, brand awareness creëert door cafés te overtuigen om de gin op te nemen in de drankenkaart, smakelijke content op social media te posten, op relevante events samplingsacties op poten te zetten enzovoort. Smelt jij voor deze vacature als een ijsblok in een cocktail? Begrijpelijk. Er zit helaas wel een addertje in het glas: enkel Britse studenten mogen solliciteren. Eyeroll. 
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

‘The Day After Corona’: digitaal evenement voor jongeren over de toekomst na corona

Een jaar corona weegt zwaar, ook op jongeren. Het zorgde voor meer stress, onzekerheid, eenzaamheid, [...]

16/04/2021

Lego lanceert set met ‘Braille Bricks’ die kinderen blindenschrift leren

Een mooi voorbeeld van inclusiviteit bij Lego. Het Deense bedrijf gaat namelijk een nieuwe set blokjes [...]

16/04/2021

70 werken van Banksy komen naar Brussel

Deze zomer opent de interactieve tentoonstelling Banksy: Genius or Vandal zijn deuren op de Grote Markt [...]

16/04/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84