Image
24/09/2018

Expliciet bierkaartje te pikant voor studenten


Ook in het Britse Sussex is het nieuwe academiejaar van start gegaan. Studenten die zich inschreven aan de universiteit kregen als verwelkomstcadeau een goodiebag mee naar huis, maar die kon niet iedereen plezieren... Op Twitter plaatste iemand een foto van een bierkaartje dat ze in de zak vond, en die werd in geen tijd massaal gedeeld. "Seksuele intimidatie" klinkt het bij de ene. "Respectloos", zegt een andere, en een derde reageert met "Vrouwen verdienen beter". Een woordvoerder van de studentenraad zegt diep teleurgesteld te zijn om zoiets in de goodiebag te vinden en bekijkt of de samenwerking met het bedrijf in kwestie, dat mondhygiëne wil promoten, nog wel wordt voortgezet. Wat vinden jullie: effectief vrouwonvriendelijk of slechts een storm in een glas water? 
 
 
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

‘The Day After Corona’: digitaal evenement voor jongeren over de toekomst na corona

Een jaar corona weegt zwaar, ook op jongeren. Het zorgde voor meer stress, onzekerheid, eenzaamheid, [...]

16/04/2021

Lego lanceert set met ‘Braille Bricks’ die kinderen blindenschrift leren

Een mooi voorbeeld van inclusiviteit bij Lego. Het Deense bedrijf gaat namelijk een nieuwe set blokjes [...]

16/04/2021

70 werken van Banksy komen naar Brussel

Deze zomer opent de interactieve tentoonstelling Banksy: Genius or Vandal zijn deuren op de Grote Markt [...]

16/04/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84