Image
26/10/2018

Disney World heeft een geheim en het is enger dan je denkt


In het verleden werden al veel Disney World-theorieën de wereld ingestuurd. De leugens die zich tussen de waarheden verscholen hielden, werden ondertussen al weggefilterd. Zo ging het een tijdje geleden de ronde dat Walt Disney’s ingevroren hoofd bewaard wordt onder de Pirates of the Carribean-attractie in het themapark. Lijkt dit je absurd en ronduit luguber? Dan moest je eens weten wat voor voorwerpen de bezoekers er soms achterlaten. Neen, we hebben het niet over mensen die er hun gebruikte onderbroek laten rondslingeren, of een plasje spuwsel naast een rollercoaster achterlaten. We hebben het over bezoekers die de assen van hun geliefden het park binnensmokkelen én uitstrooien op de meest absurde plekken.

Volgens de parkbeheerders is er voor ieder soort accidentje een speciale code. Voor de kuisploeg betekent code V dat er braaksel opgeruimd moet worden, code U wordt uitgeroepen wanneer er een plas urine verwijderd moet worden. Maar shit is getting real wanneer de woorden HEPA Cleanup door de walkie talkies schetteren. Minstens één keer per maand, moet de kuisploeg zich met een speciale stofzuiger spoeden naar de plaats delict, waar menselijke stofresten sito presto verwijderd moeten worden. Er werden letterlijk overal in het park resten gevonden, maar het spookhuis blijkt veruit de populairste strooiplaats te zijn.
 
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Gloria Monserez laat in haar ziel kijken: "Jongeren hebben perspectief nodig"

De coronatijden zijn lastig voor iedereen, ook voor wie altijd lijkt te lachen op Instagram. Ketnet-wrapper [...]

12/11/2020

​WhatsApp verwijdert berichten

Goed nieuws voor wie soms geheimen via WhatsApp deelt. Het wordt binnenkort mogelijk om berichtjes te [...]

08/11/2020

Tequila van Tesla is al meteen uitverkocht

Elon Musk, de man achter Tesla, heeft een tequila op de markt gebracht. Het goedje was meteen uitverkocht. [...]

07/11/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84